Saturday, February 17, 2007

peg masala


guess what i did today?

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Beste Manpreet,

In december bezocht je mijn blog (baardwijk's Worldview)om mij nuttige informatie te geven over sikhisme, want ik had daar een stukje over geschreven. Je mailde toen dat ik altijd welkom was voor meer informatie. Bij deze dus.
Ik studeer religiewetenschappen aan de Radboud Universiteit en door de sites over sikhisme die ik bezocht heb ben ik daar erg in geinteresseerd.
Nu moet ik een werkstuk en presentatie houden over een odnerwerp dat gaat over iets van de interreligieuze dialoog in Azie of van een traditie in Azie met iets in het westen. Nu wilde ik dat over het sikhisme doen, maar weet niet goed wat exact te kiezen. Er moet natuurlijk ook wel literatuur over te vinden zijn.
Kun je mij misschien mailen (erikab@xs4all.nl) of je enig idee hebt daarover?
Sorry dat ik je hier mail, maar ik heb geen ander email adres van je.

groetjes,

Erika

Sunday, February 18, 2007 10:39:00 AM  
Blogger gareeb said...

laundry? =)

Tuesday, February 20, 2007 4:48:00 AM  
Blogger manpreet kaur said...

Beste Erika

Ik stuur je zo vlug mogelijk een mailtje. Ondertussen kan ik het onderwerp even overdenken.
Tot spoedig

Thursday, February 22, 2007 9:56:00 PM  
Blogger manpreet kaur said...

Hey Teraroop

Glad you visited my bloggie.
In the first place i was having fun with my camera...and yes in between i was taking care of the laundry.
Hope you are fine!

Thursday, February 22, 2007 9:58:00 PM  
Blogger manpreet kaur said...

first prize, ss!

how could you guess? did i give a clue' :-)

Sunday, March 11, 2007 2:16:00 PM  

Post a Comment

<< Home